dimanche 19 février 2017

Dimanche poétique 290: Louise Labé

Idée de Celsmoon.

Élégies, IX

Quand j'aperçoy ton blond chef, couronné
D'un laurier verd, faire un Lut si bien pleindre,
Que tu pourrois  te suivre contreindre
Arbres et rocs: quand je te vois, orné

Et de vertus  dix mile environné,
Au chef d'honneur plus haut que nul ateindre,
Et des plus hauts les louenges esteindre,
Lors dit mon coeur en soy passionné:

Tant de vertus qui te font estre aymé,
Qui de chacun te font estre estimé,
Ne te pourroient aussi bien faire aymer?

Et, ajoutant à ta vertu louable   
Ce nom encor de m'estre pitoyable,
De mon amour doucement t'enflamer?

Louise Labé (1524-1566), Élegies, dans Poètes du XVIe siècle, Paris, Gallimard/La Pléiade, 1953/1991. 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Allez-y, lâchez-vous!